Σελίδες

Αναζήτηση

ΑΡΧΙΚΗ

ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΩ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ!ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ.ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΣΕΡΦΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΟ INTERNET ΕΨΑΞΑ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.....
ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΤΥ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ SITES, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ.ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΘΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ SITE ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΙΣ ΕΧΩ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ.
ΤΑ SITE ΕΙΝΑΙ : www.sintagespareas.gr , http://foodjunkie.eu/ , http://tastefull.gr , http://www.pastrychef.gr , http://annamariabarouh.gr/ , http://www.sugarflowerscreations.com ,
www.joyofbaking.com , www.megatv.com(ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΡΛΙΑΡΟΣ , ΑΚΗΣ ΠΕΤΡΕΤΖΙΚΗΣ)
ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΝΑΙ : ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑΡΜΟΥΤΣΟΥ, ΛΑΖΑΡΟΥ, ΛΟΥΚΑΚΟΥ, ΣΤΕΛΙΟΥ ΠΑΡΛΙΑΡΟΥ, ΝΙΚΗΣ ΠΑΡΛΙΑΡΟΥ, ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ.

Σάββατο 26 Μαΐου 2012

ΜΑΡΕΓΚΕΣ



Υλικά

απλώς... μαρέγκες
  • έτοιμο σε : 15'
  • Χρόνος αναμονής : 2 ώρες (φούρνος κι αναμονή)
  • σερβίρει : ...
  • Ο Ζαχαρονόμος δίνει : 3
  • Επίπεδο : εύκολο
  • Extras : -
Διατηρώ τις μαρέγκες μου σε κουτί που κλείνει αεροστεγώς.
~
Αν δε σκοπεύω να τις χρησιμοποιήσω/καταναλώσω τις επόμενες 3-4 μέρες, προτιμώ να τις αποθηκεύσω στο ψυγείο!
~
Αν θέλω, μπορώ να προσθέσω στη δόση 1 στικ βανίλιας.
~
Μπορώ να φτιάξω φωλιές από μαρέγκα και να τις γεμίσω ή φουντουκάκια από μαρέγκα και να τα μετατρέψω σε μπεζέδες ή να σχηματίσω πολύ μικρές μπουκίτσες. Και φυσικά, μπορώ να δώσω χρώμα στις μαρέγκες μου!

Διαδικασία

Μπορούμε να προετοιμάσουμε τα λαδόχαρτα, πάνω στα οποία θα φτιάξουμε τις μαρέγκες μας, σχηματίζοντας με ένα μολύβι και χρησιμοποιώντας ποτήρι ή κουπ πατ, το περίγραμμα ώστε όλες οι μαρέγκες μας να έχουν το ίδιο μέγεθος. Από την άλλη, αν δε μας ενδιαφέρει, απλώς καλύπτουμε τη λαμαρίνα του φούρνου με λαδόχαρτο κι αργότερα, με κορνέ θα σχηματίσουμε με το μάτι στρογγυλά δισκάκια.
Στον κάδο του μίξερ χτυπάω με το σύρμα σε χαμηλή ταχύτητα τα ασπράδια, να γίνουν αφρός. Αυξάνω την ταχύτητα στη μέση και προσθέτω τμηματικά τη ζάχαρη. Τώρα, ο αφρός θα μεταμορφωθεί σε σφιχτή μαρέγκα με μυτούλες στην κορυφή.
Περνάω τη μαρέγκα σε κορνέ με ό,τι μύτη θέλω και σχηματίζω μαρεγκάκια πάνω στο λαδόχαρτο.
Προθερμαίνω το φούρνο στους 105°C και ψήνω τις μαρέγκες μου για 1 1/2 ώρα. Σβήνω το φούρνο και τις αφήνω μέσα για ακόμη 30', να στεγνώσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου