Σελίδες

Αναζήτηση

ΑΡΧΙΚΗ

ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΩ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ!ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ.ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΣΕΡΦΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΟ INTERNET ΕΨΑΞΑ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.....
ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΤΥ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ SITES, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ.ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΘΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ SITE ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΙΣ ΕΧΩ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ.
ΤΑ SITE ΕΙΝΑΙ : www.sintagespareas.gr , http://foodjunkie.eu/ , http://tastefull.gr , http://www.pastrychef.gr , http://annamariabarouh.gr/ , http://www.sugarflowerscreations.com ,
www.joyofbaking.com , www.megatv.com(ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΡΛΙΑΡΟΣ , ΑΚΗΣ ΠΕΤΡΕΤΖΙΚΗΣ)
ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΝΑΙ : ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑΡΜΟΥΤΣΟΥ, ΛΑΖΑΡΟΥ, ΛΟΥΚΑΚΟΥ, ΣΤΕΛΙΟΥ ΠΑΡΛΙΑΡΟΥ, ΝΙΚΗΣ ΠΑΡΛΙΑΡΟΥ, ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ.

Σάββατο 26 Μαΐου 2012

μακαρόν με κρέμα


Υλικά

μακαρόν με κρέμα
Εάν θέλω, μπορώ να δημιουργήσω πολύχρωμα μακαρόν, με αντίστοιχη γεύση! Π.χ. αν θέλω να φτιάξω καφέ μακαρόν, χρησιμοποιώ 170γρ. άχνη ζάχαρη αντί για 220γρ. και προσθέτω 50γρ. κακάο. Επίσης αντί για κρέμα με βούτυρο χρησιμοποιώ απευθείας 200γρ. πραλίνα σοκολάτας!
~
Αν θέλω να φτιάξω μπλε ή ροζ μακαρόν, προσθέτω στη μαρέγκα την ώρα που τη χτυπάω, χρώμα ζαχαροπλαστικής.
~
Αντίστοιχα, αν θέλω να δημιουργήσω κίτρινα μακαρόν, χρησιμοποιώ χρώμα και σταγόνες ζαχαροπλαστικής στη μαρέγκα και ξύσμα λεμονιού στη γέμιση!
~
Τέλος, αν θέλω να πετύχω πράσινα μακαρόν, αντικαθιστώ τη μισή ποσότητα της αμυγδαλόψιχας με ψίχα φιστικιών Αιγίνης (ανάλατα) και χρησιμοποιώ επίσης χρώμα και σταγόνες ζαχαροπλαστικής.
~
Κι άλλα μυστικά για τέλεια μακαρόν, εδώ.

Διαδικασία

για τα μακαρόν:

Στο μπλέντερ χτυπάω την αμυγδαλόψιχα μέχρι να γίνει σκόνη και προσθέτω την άχνη ζάχαρη. Στον κάδο του μίξερ χτυπάω τα ασπράδια μαζί με την κρυσταλλική ζάχαρη, σε σφιχτή μαρέγκα. Ενώνω το μείγμα του αμυγδάλου με την μαρέγκα κι αναδεύω προσεκτικά με μια σπάτουλα, να μη χαθεί ο όγκος.
Στρώνω στη λαμαρίνα του φούρνου μου λαδόχαρτο και γεμίζω με την κρέμα που μόλις έφτιαξα μια σακούλα ζαχαροπλαστικής. Με το κορνέ σχηματίζω πάνω στη λαδόκολλα μικρούς δίσκους  με λίγη απόσταση μεταξύ τους, μέχρι να χρησιμοποιήσω όλο το μείγμα. Καλό είναι να βγει ζυγός αριθμός, γιατί θα ενώσω μετά τα δισκάκια. Αλλιώς, το περισσευούμενο ξέρετε τι θα απογίνει!
Αφήνω τα μακαρόν πάνω στη λαμαρίνα για 20' και μετά, προθερμαίνω το φούρνο στους 160°C και τα ψήνω για 15'. Ετοιμάζω τη γέμιση.

για την κρέμα:

Στον κάδο του μίξερ χτυπάω στη γρήγορη ταχύτητα το βούτυρο με την άχνη ζάχαρη, να αφρατέψει. Εναλλακτικά, μπορώ να φτιάξω 1 δόση κρέμας βουτύρου για μπισκότα, που είναι πολύ κοντά σε αυτή τη συνταγή.

για τη συναρμολόγηση:

Γεμίζω με την κρέμα τα μισή μακαρόν και τα ενώνω με τα άλλα μισά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου